پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228333
بحران مايه حيات در فارسان/ آب را سراب نکنيم!
تاریخ انتشار : 1396/04/10
نمایش : 1007
رئيس اداره منابع آب شهرستان‌ها فارسان و کوهرنگ از مردم خواست بحران آب را جدي بگيريد. چند شهر استان با کمبود آب مواجه هستند از مردم خواهش مي‌کنم از هدر دادن آب جدا خودداري کنند.
مهندس سيد هاشم فاطمي  در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت:در جلسه شورا حفاظت آب شهرستان فارسان موضوعات و معضلات متعددي  موردبحث و بررسي قرار گرفت که ازجمله معضلاتي که هم کشوري،استاني وهم در شهرستان فارسان ديده مي‌شود معضل بي‌توجهي به محيط‌زيست و منابع طبيعي است.

وي در ادامه افزود:با توجه به اينکه شهرستان فارسان يکي از شهرستان‌هاي مستعد در امر گردشگري است.ولي متأسفانه عدم رعايت مسائل زيست‌محيطي  ازجمله بهره‌برداري‌هاي غيرمجاز از منابع آب و ريختن نخاله‌هاي ساختماني در مسير رودخانه‌ها  و اراضي کشاورزي جلوه‌هاي نازيبايي  به اين شهرستان داده است.

وي تصريح کرد:  موضوع ديگر بحران آب است که پيش روداريم  بايد اين بحران را جدي بگيريم  همان‌طور  که همه  شاهديم  زمزمه‌هايي در بسياري  از شهرهاي استان شنيده مي‌شود. همان‌طور که قطب صنعتي از طريق تانکر آب‌رساني مي‌شود بايد به فکر باشيم.

وي اظهار داشت:مردم و مسئولين بايد از راهکارها به‌درستي استفاده کنند و بهره گيرند در بحث کشاورزي  استفاده بهينه از آب و استفاده از روش‌هاي نوين آبياري در بحث آب شرب و مصارف خانگي  با مصرف کمتر  و در حد نياز و صرفه‌جويي 30 درصدي مي‌توانيم  در اين امر کوشا باشيم و بحران آب را جدي بگيريم و از هدر دادن و آلوده کردن آن جلوگيري کنيم و در حفظ اين منابع با تمام توان پيش برويم.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html